naturephotos

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnea - 31 oktober 2010 20:04

Har varit med signe och här kommer några bilder vi tog=D

                      


vad tycks?? kommentera gjärna=D!!

Av Linnea - 31 oktober 2010 16:11

Jag tror jag dör jag vill bara ha choklad!!!!!


                

Hade inget att skriva om men det första jag tänkte va choklad så det blev det jag skrev om !!! =D

Av Linnea - 24 oktober 2010 16:36

Här kommer några snygga bilder jag tog i Nice.


  



  


  


  


Riktigt snygga eller vad tycker ni  

Av Linnea - 24 oktober 2010 12:34

 Jag heter Linnea och det här är min blogg.

Här skriver jag om allt möjligt och lägger in olika bilder framförallt natur bilder.

En blogg med lite Gott & blandat helt enkelt!  



  



Tidigare månad - Senare månad

Hej jag heter Linnea och driver denna blogg. Jag är tretton år och bor i dalarna. Jag gillar att fota spela innebandy badninton chokladbollar och att vara med mina vänner såklart.Jag skriver om lite allt möjligt och ni får många fina bilder.
Titta gärna

Senaste inläggen

 

   

2 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards