naturephotos

Alla inlägg under december 2010

Av Linnea - 31 december 2010 19:08

Tjao jag ville bara sig got nytt år jag kan knappt vänta tills jag får se alla raketer jag ska sova över dem maggan och va med henne på nyår.Hon ska egentligen fira nyår med sin farmor som bor en gata i från oss men hennes mamma och pappa ska dricka så hon vill inte gå hem klockan 3.00

Jag har varit och shoppat med maggan och här kommer det jag köpte.

  

     

Av Linnea - 28 december 2010 17:43

hej hej jag har haft en underbar jul. Jag har fått trosor leggins badninton grejer en hund kalender och tusen kronor och gjöra vad jag vill för. 

Ikväll ska jag Stina och mamma gå på bio vi ska se narnia hoppas den är bra.

Jag och maggan hade tänkt att vi skulle åka och shoppa jag ska köpa något att ha på nyårsafton.Jag har hittat några plagg jag tycker är fina några skulle jag kunna  ha på nyårsafton. Här kommer  my fashion !


         

     

mycket svart och vitt jag vet men dom är snygga.

Av Linnea - 18 december 2010 13:36

Här kommer några bilder på snygga plagg som jag tycker är snygga . My fashion helt enkelt.lite är från kappahl och gina trico men jag vet inte var klänningen är köpt jag tyckte bara att den var snygg hoppas du gillar dom.


  

  


     

high fashion eller vad tycker ni ?

hejdå och ha det bra kramar Linnea





Av Linnea - 18 december 2010 12:15

Hej

jag har hittat en butik som säljer jätte fina berlocker och pärlor mm när jag hittade den och tittade på sakerna dom säljer satt jag så här   oj vilken fin jävlar den var ännu finare iiippp den var finast.  


  


  


  

  

Här är adressen.smyckestillbehor.se och sedan trycker du på handgjorda pärlor. Lycka till kramar Linnea

Av Linnea - 15 december 2010 18:15

Fyra dagar kvar i skolan jippi det är något vi bör fira tycker jag. Sen är det ett långt härligt jul lov med julbord presenter och tomte.Jag minns när jag va liten och min brorsa Anders skulle va tomte .Jag frågade vart Anders var och gissa vad jag fick till svar av pappa? Han är på toa och skiter!! Jag sa men nu missar han ju tomten och mamma sa bäst vi sparar hans paket tills han kommer. Gissa hur svårt det var för mej som var liten att hålla fingrarna borta från hans paket men jag lyckades faktiskt.Sen när Anders kom sa jag men du missade tomten och anders sa åå vad synd.

Har ni några roliga julminnen i så fall skriv dom nere vid kommentarer  


  


Av Linnea - 15 december 2010 17:18

Hej! jag har varit och handlat lite på kappahl i veckan.


   Jag köpte en kofta också men den har jag ingen bild på =( men vad tycker ni den är jätte snygg till min kofta.

Jag ska köpa en typ av halsduk också den är stickad och man har den inomhus man drar den runt halsen.Jag är dålig på att förklara men hoppas du förstår det är rätt många som har såna jag ska köpa en vit eller en svart.

Jag och maggan har varit och vi har gjort rosett frisyr på varandra.

  


Jag har tagit lite vinter bilder i trädgården hoppas ni gillar dem !

      det är månen som man ser i bakgrunden.

Av Linnea - 4 december 2010 22:22

Hej ledsen att jag inte har bloggat på länge  .


Nu är det bara två vecker kvar till julafton   och vi har inga läxor heller jippi!!! Hoppas att ni inte heller har löxor.

Jag har inte gjort så mycket sen jag bloggade sist.Idag har vi haft gäster min faster och hennes man. Jag har gjort äfterrätten den kallas drottning bakelse här kommer en bild på den . Jag tyckte denvar smaskens=)


 


   god jul i förväg   


Hej jag heter Linnea och driver denna blogg. Jag är tretton år och bor i dalarna. Jag gillar att fota spela innebandy badninton chokladbollar och att vara med mina vänner såklart.Jag skriver om lite allt möjligt och ni får många fina bilder.
Titta gärna

Senaste inläggen

 

   

2 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Skapa flashcards