naturephotos

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnea - 10 januari 2011 19:23

Hej jag har varit med maggan i helgen vi åkte pulka. 

ÅÅhh det är skola imorgon hur ska man orka gå upp på morgonen??Jag har i alla fall haft ett skönt lov somnat klockan 2 vaknat klockan 10.Ska kanske gå på disco på fredag Maggan sa att 6b hade disco med 80´tals tema jag tror jag ska gå för jag tror jag vet vad jag ska ha på mig redan jag och Maggan satt och funderade lite på kläder.

                          Hejdå kramar Linnea    

hej

Av Linnea - 2 januari 2011 15:09

hej jag har varit med maggan vi har gjort en tidning som heter HOLLYWOOD den vart faktiskt riktigt bra och snygg. Vi har gjort några outfits i tidningen som ni ska få se:)


           vad tycks? 


Hej jag heter Linnea och driver denna blogg. Jag är tretton år och bor i dalarna. Jag gillar att fota spela innebandy badninton chokladbollar och att vara med mina vänner såklart.Jag skriver om lite allt möjligt och ni får många fina bilder.
Titta gärna

Senaste inläggen

 

   

2 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards