naturephotos

Alla inlägg under september 2011

Av Linnea - 29 september 2011 22:44

Hej hej  ville bara säga lite kort att jag ska åka till småland imorgon (fredag) efter skolan vi ska åka bil det tar åtta timmar :( åtta timmar med mamma pappa min storasyster och storebror jag har en till storebror men han skulle på party. Jag kommer hem igen på söndag kväll kanske med väldigt fina bilder ;-) vi får se. Ses sen

 kramar Linnea :)

Av Linnea - 28 september 2011 21:45

Jag försöker ladda up bilderna men det tar tusen år.Ni får nog  se några tills vidare och så kanske det blev två av någon bild ;)men de var inte meningen :) natti natti

kramar Linnea <3

                                                   

Av Linnea - 27 september 2011 22:18

Hej har varit med maggan och signe idag vi var ute och tog kort.JUst nu har jag brottom men ni får veta mer sen och ni ska få se massa fina kort men så länge få ni bara se den här ;)Innebandy i morgon ska bli as kul :)  TACK FÖR EN UNDEBAR DAG SIGNE OCH MAGGAN <3

  hihi pussi pussi jag lovar ni får se mer sen. 

Av Linnea - 26 september 2011 18:37

Tjobre! Idag var det innebandy (första gången) har precis börjat ;) Det gick väl sådär men bra med tanke på att det var första gången.Vi sprang runt och jaga bollen ;D skämta bara.Imorgon ska maggan va min modell.Jag ska fotografera henne jag tvingade hon kanske lite men aja.Ni får se bilderna sen om hon kommer ihåg det ;) 


              Se U soon hugs and kisses Linnea.  

Av Linnea - 25 september 2011 17:14

                                       we live young





weliveyoung.blogspot.com den bäst bloggen någonsin jag ÄLSKAR den. Egentligen är det en foto dagbok då ;).Man blir jätte glad av att läsa den och man vill bara ut och ta kort på en gång! Man blir mycket inspererad. Helt enkelt DEN BÄSTA BLOGGEN NÅGONSIN!!!! Jag önskar att jag var lika bra på att ta kort som hon:).Det var desutom riktigt svårt att välja några av hennes bilder alla är ju så bra!! :)

[IMG_0124.JPG]      

haha finger med i bilden ;D




Av Linnea - 24 september 2011 16:50

I <3 autumn! Det är så fina färger plus att efter en hel sommar är det härligt att sätta på sig en tjock tröja:) . Idag har jag chillat lite och så har jag tagit lite kort som vanligt alltså ;) Den här gången vart det mest höstbilder . I morgon ska jag spela dalacup i borlänge (jag spelar badninton) jag har gjort det i fem år ;) jag känner mig grymt taggad :) Snart ska jag cykla ner till willys och köpa lite fika tills imorgon och kanske lite godis mums :) här kommer bilderna.


                                               

Av Linnea - 23 september 2011 22:57

Hej hej jag skulle bara säga att jag är så trött på folka som inte kan vara säg själva.!! börja inte med något för att nån annan gör det Gö inte nåt bara för att nån annan gör det  VA DIG SJÄLV sno inte någon annans ideer!! Kör ditt race det lönar sig i längden! ;) hejdå kramar Linnea :)

Av Linnea - 23 september 2011 21:55

Idag var jag på kupolen medans mamma och pappa hälsade på några ( slapp följa med) ;) Jag hittade ett par svarta jeans 100 kr rabatt ;) och två tröjor en stickad med brunt skin på axlarna och den andra var mörk röd oversize det stod med vitt westhil 13 14 red bird. Jag träffade Erika oxå på gina tricot :) jag fick desuttom tre grattis grejer i ett paket för att jag handlade!! en nässesär med roset vid dragskedjan hur söt som helst en tub/halsduk som man virar runt huvuden grå en lila/ rosa stickad mössa och jag fick välja gratis smyck för högst 79 tog ett par snygga örhängen snacka om näjd plus en innebandyklubba. och en kalender tappade bort min i skolan :( nu ska jag nog va inne lite på facebook. Innebandy på måndag ska börja i år:) får se hur de går. Hoppas jag inte suger för mycket!! :) nattinatti <3


kramizar Linnea   


 


Hej jag heter Linnea och driver denna blogg. Jag är tretton år och bor i dalarna. Jag gillar att fota spela innebandy badninton chokladbollar och att vara med mina vänner såklart.Jag skriver om lite allt möjligt och ni får många fina bilder.
Titta gärna

Senaste inläggen

 

   

2 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards