naturephotos

Alla inlägg under november 2011

Av Linnea - 24 november 2011 16:15

Hej jag har haft lite problem med lösenordet det är därför jag inte har bloggat på länge. Jag bytte lösenord och sen när jag skulle logga in funkade det inte :( stavade säkert fel :P. Nu har jag kommit hem från en llååånnnggg skoldag. Jag hade tänkt att spela lite sims 3 :)  kanske ska jag baka pepparkakor med mamma :).

                              hejdå :)

Av Linnea - 13 november 2011 12:18

             Tjena bloggen :)

Nu har jag målat naglarna. Färgen heter petrol s). Snart ska jag göra läxan (spanska) vi har prov på det vi har lärt oss. Jag ska få alla rätt har jag bestämt. 

Ikväll ska jag träna badninton det är ju  söndag :) 

                                 Se U soon ;)*


           

Av Linnea - 7 november 2011 19:37

Nu är lovet slut det känns tråkigt :( . 

På lovet var jag i Småland igen. Jag och mamma var där fast senare i veckan kom pappa och Anders (min brorsa) vi hälsade på min mormor Signe. Jag har haft ett skönt lov med party chilla SOVA och vara i Småland. Jag spelade även match igår på innebandyn det vart oavgjort 1-1. Och Idag var det träning nu är jag helt slut i ryggen, jag antar att man vänjer sig med det . 

                                                              Ha det gött <3 :)

                       

                                En sur vampyr :)


Hej jag heter Linnea och driver denna blogg. Jag är tretton år och bor i dalarna. Jag gillar att fota spela innebandy badninton chokladbollar och att vara med mina vänner såklart.Jag skriver om lite allt möjligt och ni får många fina bilder.
Titta gärna

Senaste inläggen

 

   

2 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Skapa flashcards