naturephotos

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnea - 16 februari 2012 18:51

Hej hej jag har haft lite tråkigt idag medans jag väntar på träning och jag fick höra idag (lite efter) att picnik ska lägga ner :( så alla premium saker kan man göra utan att ha premium :D så jag redigerade en gammal bild på mina ögon.

Jag vet att jag inte har bloggat på läänge men jag har liksom inte fått känslan och inspirationen och om jag inte har den blir de inte bra...  

                                                   

 

Tidigare månad - Senare månad

Hej jag heter Linnea och driver denna blogg. Jag är tretton år och bor i dalarna. Jag gillar att fota spela innebandy badninton chokladbollar och att vara med mina vänner såklart.Jag skriver om lite allt möjligt och ni får många fina bilder.
Titta gärna

Senaste inläggen

 

   

2 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards