naturephotos

Alla inlägg under december 2011

Av Linnea - 11 december 2011 10:01

Hej nu är det tredje advent! Vad snabbt tiden har gått. Snart är det jul lov och sen är det jul :) . Jag och mamma har bakat lite och fått in julstämningen .


         

hej

Av Linnea - 7 december 2011 18:40

Hej jag vet att jag inte har bloggat på jjjjjjjjjjjääääääääätttttttttteeeee längeee men jag har inte haft ork :( . Och när man inte har lust så blir det inga bra inlägg. Jag ville passa på att säga att jag tycker advents kalendern är väldigt bra lite random jag vet ;) .   A nu ska jag gö nåt annat  Hejdå 


Hej jag heter Linnea och driver denna blogg. Jag är tretton år och bor i dalarna. Jag gillar att fota spela innebandy badninton chokladbollar och att vara med mina vänner såklart.Jag skriver om lite allt möjligt och ni får många fina bilder.
Titta gärna

Senaste inläggen

 

   

2 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards