naturephotos

Alla inlägg under september 2011

Av Linnea - 21 september 2011 20:41

hej jag var igår med maggan som jag sa i det andra inlägget och vi tog som sagt lite bilder och ni vet inte hur långt tid det tog att få tag på de där löven;) här kommer dom :) 

     

Av Linnea - 21 september 2011 17:44

hej! Idag har jag haft utveklingssamtal det gick väl bra ;) Nu ska jag redigera lite bilder som maggan och jag tog igår. Maggan va sjuk idag så jag tänkte hälsa krya på dig :) <3 så länge kommer två bild på maggan och mej  som ( proffset) Jenny tog ;) <3

   

Av Linnea - 19 september 2011 21:09

blogg bommben fortsätter!! ;) nu har jag kollat på idol synd att han som sjöng elektropop åkte han va ju fan bäst !!    och    så har jag pluggat lite biologi och spanska oxå ;) Här kommer några bilder jag tog för typ en vecka sen i naturen. :) natti natti  


                   

Av Linnea - 19 september 2011 19:18

hej jag struntade i att se på tv det går ju ändå ingenting bra :P Jag och pappa har varit på fotokurs och på vägen hem köppte vi en pocket med tre böcker jipppi :) den första är lättast det är den orangea och sen svårare och svårare. Nu ska jag läsa på läxan biologi :( och spanska :I jag är ledsen om jag blogg bommbar nu!! ;) men jag har inget för mig ;)

ja juste jag ska tipsa om en bra blogg som heter fotoregn.blogspot.com den är jättebra och framför allt FINA BILDER så kolla in den!!!!!!!!!!!!!!!!! :D


   

Av Linnea - 19 september 2011 18:48

Tja har haft lite kul framför spegeln men resultatet blev ja, ganska bra ;P jag har oxå fotat lite imitt rum :) 

         förlåt att den blev upp och ner :(

   jag har fått en ring tll som ligger där nu plus att jag hittade en i mammas garderob det är ju bästa affären man behöver ju inte åka någon stans ;)

Av Linnea - 19 september 2011 18:39

Hejsan svejsan!! jag vet inte hur jag kom på att jag ville blogga igen men jag fick bara lust :O ;D. Men jag tänkte försöka blogga igen.nu ska jag titta på tv och chilla lite :) .Jag har vart med signe för ett tag sen, vi tog lite bilder ;P se u. ;)


 

 

 


Hej jag heter Linnea och driver denna blogg. Jag är tretton år och bor i dalarna. Jag gillar att fota spela innebandy badninton chokladbollar och att vara med mina vänner såklart.Jag skriver om lite allt möjligt och ni får många fina bilder.
Titta gärna

Senaste inläggen

 

   

2 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards